Ako môžem tovar reklamovať?

Vyplňte prosím Váš email, na základe tejto informácie Vás systém identifikuje a predvyplní Vám údaje do online protokolu.

 
 

 

 

Popis postupu reklamácie

1. krok

Vyplnenie emailu a údajov o reklamácii/vratke online za pomoci formuláru (celý proces prebieha elektronicky).

Online reklamačný formulár
2. krok

Odoslanie tovaru na adresu:
JBM s.r.o.
Trieda 1. mája 2316/6, 05205 Spišská Nová Ves
(bez dobierky)

Balík s reklamáciou
3. krok

V priebehu reklamácie ste vždy presne informovaný viete, v akom stave je reklamácia. Systém Vám vygeneruje prístup do reklamačného centra automaticky a údaje Vám zašle e-mailom.

Dátum reklamácie
4. krok

Reklamáciu riešime v čo možno najkratšom termíne, najneskôr do 30 dní. Následne balík odošleme na Vašu adresu.

Reklamácia vyriešená

 

Prišiel mi poškodený tovar

1. Skontrolujte zásielku

Pri preberaní objednávky od prepravcu prosím skontrolujte vizuálny stav obalu zásielky, predovšetkým či nie je akýmkoľvek spôsobom porušená naša páska a nie je opravovaná. V prípade akýchkoľvek pochybností odmietnite zásielku prevziať a ihneď nás informujte, aby sme sa dohodli na ďalšom postupe. Prípadne odporúčame prevziať balík a ihneď ho otvoriť pred doručovateľom.

Balík s reklamáciou
2. Oznámte nám problém

Pokiaľ zásielku prevezmete a zistíte poškodenie alebo stratu obsahu neskôr než 48hod od prebratia, nemôžeme už vstúpiť do prípadného reklamačného konania medzi Vami a doručovateľskou spoločnosťou. Na neskoršie reklamácie nemôžeme následne brať ohľad. V prípadne problémov nás kontaktovať emailom na info@jbmodel.sk

Online reklamačný formulár

 

Otázky a odpovede

Zakúpil som produkt a nie je funkčný

Tovar vrátite alebo vymeníte v rámci 14 dňovej lehoty na odstúpenie od kúpnej zmluvy. Tovar odošlete poštou na adresu centrály bez dobierky, prípadne ho môžete priniesť osobne po telefonickej dohode na výdajné miesto.

Aké dokumenty potrebujem k reklamácii?

Číslo dokladu prípadne faktúry, ktorá bola pribalená v balení. Do balíka nemusíte prikladať žiadne dodatočné doklady, pretože všetko ste registrovali online na stránkach reklamácie/vratky.

Je potrebné pribaliť aj príslušenstvo?

Áno, príslušenstvo môže byť príčinou závady, a taktiež je potrebné pre otestovanie zariadenia.

Mám závadu na príslušenstve, je teda potrebné k reklamácii zaslať aj hlavný výrobok?

Nie, ak ste si istý, že príslušenstvo vykazuje závadu, je možné ho reklamovať samostatne.

Potrebujem originálny obal od výrobku?

Áno aj nie. K podaniu reklamácie nie je potrebné mať originálny obal, ale je vhodné v ňom tovar pripraviť k preprave. Ak však chcete tovar v rámci 14 dňovej lehoty vrátiť, mal by byť obal aj výrobok nepoškodený, inak máme právo započítať si náklady na vrátenie výrobku do pôvodného stavu.

Platím za prepravu v prípade reklamácie?

V prípade oprávnenej reklamácie náklady na prepravu od nás ku Vám hradíme my. V prípade neoprávnenej reklamácie môžu byť požadované náklady na prepravu.

Môžem vrátiť aj používaný tovar?

V rámci 14 dňovej lehoty na odstúpenie od kúpnej zmluvy to je možné, avšak za takýto tovar, ktorý chcete vrátiť používaný si máme právo nárokovať sumu za opotrebenie a vrátenie do pôvodného stavu.

Kedy bude moja reklamácia vybavená?

Reklamáciu sa snažíme riešiť v čo možno najkratšom termíne, najneskôr však do 30 dní. Niekedy nastáva však prípad, kedy reklamovaný produkt už nieje dostupný na sklade ani u nás ani u dodávateľa. Vtedy sa môže reklamácia z hľadiska objednania náhradných dielov mierne omeškať, avšak túto skutočnosť vždy vopred oznámime.
Stav reklamácie môžete kontrolovať online na stránke, náš systém Vám vygeneruje prístupové údaje po zadaní reklamácie online.

 

Táto stránka má informatívny charakter, záväzné stanovisko obsahujú VOP.