Ako môžem tovar reklamovať?

 

Zistenie stavu reklamácie/servisu

 

Postup reklamácie/servisu
 12.File-512  empty-box-icon-61825

1. Vyplnenie reklamačného protokolu a odosalnie balíka na adresu: JBM s.r.o., Trieda 1. mája 2316/6, 05205 Spišská Nová Ves (bez dobierky).

2. Prijatie tovaru, kontrola technikom, vytvorenie reklamačného/servisného čísla pre prístup na zistenie stavu reklamácie. Servisné číslo Vám príde emailom.

 34389  Echo_curation_alt_check_mark

3. V priebehu reklamácie ste vždy informovaný a presne viete, v akom je stave po zadaní servisného čísla na stránke www.servis-jbmodel.sk.

4. Reklamáciu riešime v čo možno najkratšom termíne, najneskôr do 30 dní. Následne balík odošleme na Vašu adresu.

 

Prišiel mi poškodený tovar

1. Skontrolujte, prosím, pri preberaní objednávky stav obalu zásielky, predovšetkým či nie je akýmkoľvek spôsobom porušená naša páska a nie je opravovaná.V prípade akýchkoľvek pochybností odmietnite zásielku prevziať a ihneď nás informujte, aby sme sa dohodli na ďalšom postupe. Prípadne odporúčame prevziať balík a ihneď ho otvoriť pred doručovateľom.

2. Pokiaľ zásielku prevezmete a zistíte poškodenie alebo stratu obsahu neskôr, nemôžeme už vstúpiť do prípadného reklamačného konania medzi Vami a doručovateľskou spoločnosťou. Na neskoršie reklamácie nemôžeme následne brať ohľad. V prípadne problémov nás kontaktovať emailom na info@jbmodel.sk

 

Otázky a odpovede

Zakúpil som produkt a nie je funkčný

Tovar vrátite alebo vymeníte v rámci 14 dňovej lehoty na odstúpenie od kúpnej zmluvy. Tovar odošlete poštou (s vyplneným reklamačným protokolom) na adresu centrály, prípadne ho môžete priniesť osobne po telefonickej dohode na výdajné miesto.

Aké dokumenty potrebujem k reklamácii?

Číslo dokladu prípadne faktúry, ktorá bola pribalená v balení. Pokiaľ tovar pošlete poštou nezabudnite priložiť reklamačný protokol, v ktorom podrobne popíšete závadu a uvedieťe spätný kontakt na Vás.

Je potrebné pribaliť aj príslušenstvo?

Áno, príslušenstvo môže byť príčinou závady, a taktiež je potrebné pre otestovanie zariadenia.

Mám závadu na príslušenstve, je teda potrebné k reklamácii zaslať aj hlavný výrobok?

Nie, ak ste si istý, že príslušenstvo vykazuje závadu, je možné ho reklamovať samostatne.

Potrebujem originálny obal od výrobku?

Áno aj nie. K podaniu reklamácie nie je potrebné mať originálny obal, ale je vhodné v ňom tovar pripraviť k preprave. Ak však chcete tovar v rámci 14 dňovej lehoty vrátiť, je nutné aby obal aj výrobok nebol poškodený.

Platím za prepravu v prípade reklamácie?

V prípade oprávnenej reklamácie náklady na prepravu od nás ku Vám hradíme my. V prípade neoprávnenej reklamácie môžu byť požadované náklady na prepravu.

Môžem vrátiť aj používaný tovar?

V rámci 14 dňovej lehoty na odstúpenie od kúpnej zmluvy to nieje možné. Tovar, ktorý chcete vrátiť musí byť nepoužívaný a nepoškodený. Nieje možné akceptovať ani zjazdené pneumatiky, ani drobné oderky alebo škrabance.

Kedy bude moja reklamácia vybavená?

Reklamáciu sa snažíme riešiť v čo možno najkratšom termíne, najneskôr však do 30 dní. Niekedy nastáva však prípad, kedy reklamovaný produkt už nieje dostupný na sklade ani u nás ani u dodávateľa. Vtedy sa môže reklamácia z hľadiska objednania náhradných dielov mierne omeškať, avšak túto skutočnosť vždy vopred oznámime.
Stav reklamácie môžete kontrolovať na stránke www.servis-jbmodel.sk. Zadajte servisné číslo, ktoré Vám prišlo emailom.

Tento web používa súbory cookie. Ďalším prechádzaním tohto webu vyjadrujete súhlas s ich používaním.